Suntem bine


Zilele trecute am fost la Hannover cu Dennis, la control.

Doctorii l-au examinat, au facut controlul periodic.

Dennis este videncat si nu mai are nici o urma de tumora.

Va multumim tuturor pentru ajutorul acordat!

Despre dennisbuzdugan

Need Help
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Suntem bine

  1. oana zice:

    Asa cum am reusit noi sa ajungem in Hannover cu ajutorul vostru al tuturor tot asa mai este o familie din Mures care are nevoie de 50000 euro pt o operatie care la noi nu se poate face .SA-I AJUTAM SI PE EI .VA ROG

  2. oana zice:

    Nu am mai intrat de mult timp pe blog deoarece am vrut sa uit tot ce a fost dar din pacate oameni de la care nu ma asteptam au spus unele lucruri neadevarate.E adevarat ca si eu fara nici un motiv am lasat loc de interpretari,va spun despre ce e vorba .Nu eu ma ocup de blog ,habar nu am cum trebuie sa scriu pe el si de aceea nu am mai postat nimic dar peste 2 saptamani o sa aflati unele lucruri care poate va ti intrrebat de ce nu le am postat.In 26 martie mergem la control in Hannover si cand o sa avem si factura pe costurile rmnului si a analizelor o sa postez pe blog toate facturile ,pentru a demonstra unde au mers toti banii adunati pt Denis.Pot pentru cine vrea in amanunt sa demonstrez cu extrase de cont si facturi fiecare ban care a fost strans pentru Denis .O sa pun doar facturile importante ,fara sa adun fiecare suta de euro pe care am dato pe medicamente pentru Denis .E foarte adevarat ca primim gratuit din Italia ,Spania ,Franta picatura (unul dintre med)pt Denis.Niciodata nu ma interesat ce spune lumea pt ca stiu ca oricum povesti se vor auzi dar cine e interesat poate sa intrebe si am raspuns la orice legat de Denis .

  3. Lavinia zice:

    Salut Oana.

    Mi se pare mie sau tu ai un rol mult mai important decat acela de a da explicatii fiecaruia despre modul in care banii stransi contribuie la sanatatea si implicit viata fiului tau?

    Sa nu iti pese de gandurile si vorbele rauvoitoare pentru ca tu sti mai bine care este crucea ta.

    Multa sanatate lui Denis si Dumnezeu sa va aiba in paza!

  4. oana zice:

    Da Lavinia,dar sti am fost putin deranjata ,asta e ,acum chiar am cefa fffffff important de facut .Trebuie sa ma gandesc la viitorul nostru al intregii familii si a lui Denis .Sa de a Dumnezeu sa fie bine si pana la urma gura lumii e sloboda ………..

Lasă un răspuns

